Blogs

Find the latest news from the performance marketing industry, tips and tricks on how to better your affiliate marketing, in depth topic analysis by our selected opinion leaders and a glimpse of life inside TradeTracker around the globe.

Back to all blogs

Persbericht – TUI, Kras en Vliegwinkel.nl over op conversiepad attributie

SocialFB

Almere 6 september 2017

TUI, Kras en Vliegwinkel.nl over op conversiepad attributie

Voor veel e-commerce bedrijven wordt volledig performance based adverteren steeds interessanter, zeker nu het mogelijk is om verschillende touchpoints binnen een conversiepad te belonen. Ook TUI, Kras en Vliegwinkel.nl zijn inmiddels gestart met het gebruik van Real Attribution. Hiermee is het voor hen mogelijk publishers eerlijker te belonen en het relevante affiliatebestand uit te breiden.

Tot aan de lancering van Real Attribution dit voorjaar, gebruikte TUI al conversiepad tracking om touchpoints in het affiliatekanaal inzichtelijk te hebben. Met conversiepad attributie echter, kunnen de betrokken touchpoints ook daadwerkelijk beloond worden. Voor Didy Bos, senior Digital Marketeer bij TUI zijn dit dé tools om het affiliatekanaal naar een nog hoger niveau te tillen: “Wij zijn met Real Attribution van TradeTracker begonnen om de commissie eerlijker te kunnen verdelen zodat we meer exposure ontvangen en het affiliatebestand verbreden. We hopen hiermee kwalitatieve spelers die vaak voor de last click zitten, te belonen, nieuwe affiliates aan te trekken en daarbij nog steeds een interessante performance speler te zijn”.

Over Real Attribution
TradeTracker biedt adverteerders als eerste en enige affiliate netwerk de mogelijkheid tot het inzetten van conversiepad attributie. Dit stelt hen in staat het beste resultaat uit performance marketing te halen. TradeTracker voorziet haar klanten van een platform dat real-time begrijpelijke en bovenal transparante data laat zien. Alle software is in-house ontwikkeld, altijd met de gebruiker vooropgesteld. Dit garandeert een platform dat de mogelijkheid biedt beslissingen te nemen op basis van onderbouwde inzichten.

Insights – Het custom attributiemodel nader bekeken

Masterclasses Real Attribution 2017 groot succes

You might like...

Strategisch Gebruik van Kunstmatige Intelligentie: van hype tot productiviteit